maandag 22 mei 2017

Even voorstellen... Miranda Hillers

Naast de boekpresentatie van Kate Paris, is er op de Romantic Reads Middag op 10 juni in Arnhem ruim aandacht voor New Adult van Nederlandse bodem. Naast Lis Lucassen en Marielle Brouwer is ook Miranda Hillers aanwezig. Zij signeert met veel plezier haar #SexyDexy of #Kaaiman voor je!

Miranda, wil jij je ook even voorstellen?

Miranda Hillers

Mijn naam is Miranda Hillers en met veel passie en liefde schrijf ik verhalen in het New Adult genre. Op jonge leeftijd verslond ik bijna alles wat er te lezen viel. Later hield ik dagboeken bij en schreef voornamelijk over de belevenissen van het stappen met mijn vriendinnen inclusief de nodige liefdesperikelen. Met name die periode heeft mij een paar jaar geleden gedreven tot het schrijven van de Blingg- en de WWW-serie.

Inmiddels zijn er al zes boeken verschenen en wordt binnenkort het eerste deel DEX van de WWW-serie vertaald in het Engels waar ik zeer blij mee ben.

Mijn verhalen draaien om de liefde, gecombineerd met drama en vriendschap en ik heb nog zoveel ideeën dat ik nog lang niet uitgeschreven ben.

 BLINGG-serie



WWW-serie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten